Valmet Automotive uudistaa brändinsä

Valmet Automotive uudistaa ja ajanmukaistaa brändinsä. Uuden logon lisäksi yrityksen viestit ja tulevaisuuden sähköistä liikennettä painottava tarina päivitetään. Uudistus heijastaa Valmet Automotiven muutosta yrityksenä ja tukee sen laajempaa tunnettuutta. Valmet Automotive on kasvanut paikallisesti toimivasta erikoisautojen valmistajasta globaaliksi autoteollisuuden suunnittelu- ja valmistuspalveluja tarjoavaksi konserniksi. Muutamassa vuodessa toimipaikkojen määrä on noussut kolmesta yli kymmeneen ja henkilöstö noin 1000:sta lähes 6000:een. Brändin päivitys heijastaa Valmet Automotiven kattavaa muutosta. – Uusi brändi perustuu päivitettyyn strategiaamme, jonka mukaisesti kasvamme kannattavasti, kansainvälistymme ja panostamme tulevaisuuden sähköisen liikenteen ratkaisuihin. Siksi yrityksemme tunnuslause on ”the fast lane to future vehicles”, Valmet Automotiven viestintäpäällikkö Mikael Mäki toteaa. Valmet Automotive nostaa viestinnässään yhä vahvemmin esille osaajan, jonka panos on välttämätön niin yrityksen kuin asiakkaan menestykselle. Autotehtaan sankari on käsite, joka on ollut viestinnän kärkenä rekrytoinneissa vuodesta 2016 alkaen.